Ski

ASCA Alpint St. Johann 19-22 2020

ASCA Alpint 19-22 Jan 2020  St. Johann / Tirol

Hei alle sammen!

Her følger innbydelsen fra LH for ASCA Alpint i ST. Johann. Planen er at vi reiser ned til MUC på Søndag morgen 19 Jan, leier minibuss og retur sent på Onsdags kveld 22 Jan. Det er også mulig å ta en dag eller to ekstra. Dette koordinerer vi når alle har meldt seg på.

Lufthansa Ski club e.V. will host the annual ASCA alpine skiing tournament in St. Johann / Tirol. The hotel and Rock Bar are located just beside the gondola. Racing day will be Monday and Tuesday.

The package price is 470,-€ p.P. and will include:

• 3 nights at Alpenhotel Kaiserfels**** including breakfast and Dinner on Sunday (2pax in double/triple room / single room on request add. charge)

• Monday: Evening event at a mountain hut (Dinner)

• Tuesday: Price giving ceremony and Party at Rock bar (Dinner)

• Racing fee SL + RS + Snowboard

• 2-day lift-ticket (refund on request for season-pass holders)

• Local city-taxes

De som melder seg på ASCA vil få dekket ID-R2 billett (max 750,-) og kr.600,- fra SAS Group Club. Skiklubben dekker kr.1000,- Pakkeprisen blir da ca NOK 2400,-

PÅMELDINGSFRIST: 18 Des 2019 via www.sasskiklubb.no

Egenande 2400,-betales til konto: 6223.05.06960